10% reducere - COD: "OFF10"
Politica de rambursare
Politica noastră este de 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de când ați primit produsul, din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.
Dacă, în timpul săptămânii, vă răzgândiți în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, vă vom rambursa direct.
Procesăm comenzile doar la 24 de ore după ce au fost plasate, pentru a putea corecta eventualele erori sau răzgândiri făcute de clienți. După acest interval de timp, dacă comanda a fost procesată, nu vom mai putea să vă rambursăm pentru o schimbare de opinie înainte ca produsul să fi fost livrat, recepționat și returnat la adresa furnizată.
Pentru a beneficia de o returnare a comenzii dumneavoastră, articolul trebuie neapărat să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să se afle în ambalajul original pentru a putea fi returnat pe cheltuiala dumneavoastră la adresa pe care v-o vom indica.
Pentru a efectua un retur, vom verifica dacă este vorba într-adevăr de comanda dvs. prin intermediul numărului de comandă și/sau a oricăror informații utilizate atunci când ați plasat comanda. Cel mai probabil, aceasta va fi adresa dvs. de e-mail.
Există două posibilități pentru ca returul dvs. să fie validat. Noi confirmăm primirea coletului la adresa de retur pe care v-am furnizat-o sau ne trimiteți o scanare sau o fotografie ca dovadă că coletul a fost returnat la adresa pe care ne-ați furnizat-o. În primul caz, expedierea nu trebuie să fie trimisă la adresa producătorului. În al doilea caz, poate fi acceptată o chitanță poștală sau un bilet de transport.
Este posibil să vă cerem să așteptați până când primim bunurile, în loc să ne trimiteți dovada că returul a fost efectuat. În cazul
unei cereri de rambursare, poate fi necesară inspectarea coletului. Această inspecție va avea loc înainte de a procesa rambursarea, dacă aceasta există.
În cazul în care primiți un articol și spuneți că articolul este în stare proastă și doriți o rambursare, dar refuzați să trimiteți o fotografie a articolului primit, vi se va cere, în mod evident, să trimiteți articolul la o adresă specifică pentru ca articolul din comandă să poată fi inspectat.
După primirea coletului, rambursarea se va face (sau nu) numai după inspecție. După inspecție, este posibil să constatăm că articolul este în stare bună. Vă vom informa cu privire la acest lucru prin intermediul unei fotografii și/sau al unui videoclip, caz în care vom refuza rambursarea.
Aceasta poate părea o procedură excesivă. Cu toate acestea, unii oameni au fost necinstiți și, pe baza experienței anterioare, nu mai putem să-i credem pe cuvânt. Ne cerem scuze pentru acest lucru și am dori să știți că facem tot posibilul pentru fiecare returnare și fiecare cerere de rambursare.
Pentru toate rambursările, se vor deduce 2 euro din fiecare comandă. Aceasta este pentru a acoperi costurile suportate de platformele și procesatorii de plăți.
În cazul unei rambursări, după ce am primit și inspectat articolul returnat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă confirma că l-am primit. Apoi vă vom informa și despre decizia noastră de a aproba sau de a respinge cererea de rambursare.
În cazul în care cererea de rambursare este aprobată, aceasta va fi procesată și un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda inițială de plată într-o anumită perioadă de timp. Acest interval de timp este în afara controlului nostru. Și vă vom notifica de îndată ce procesul de rambursare este inițiat la noi.
Dacă rambursarea întârzie sau lipsește, verificați-vă mai întâi contul bancar. Doar atunci ar trebui să contactați emitentul cardului de credit. Este posibil să existe o întârziere până când rambursarea dvs. este postată oficial.
Apoi, contactați banca dumneavoastră. Este posibil să existe o întârziere înainte ca rambursarea să fie postată oficial.
După acești doi pași, dacă tot nu ați primit rambursarea, vă rugăm să trimiteți un e-mail la contactwebstore@proton.me. Echipa de servicii pentru clienți vă va întreba dacă ați parcurs cei doi pași. În caz afirmativ, echipa de servicii pentru clienți va verifica baza de date.
Ne pare rău că vă solicităm acești pași, dar dorim să acordăm maximă atenție cererilor dumneavoastră. Iar noi pierdem mult timp atunci când solicitarea nu este precedată de anumiți pași. Dorim să acordăm cât mai multă atenție solicitărilor pe care le primim.
În cazul articolelor aflate la promoție, dacă există o rambursare, aceasta se va face la prețul articolului aflat la promoție și, prin urmare, plătit de client și nu la prețul din perioada normală.
În cazul schimburilor, vom înlocui un articol doar dacă acesta este defect sau deteriorat. Dacă acesta este cazul și doriți să îl schimbați cu același articol, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa contactwebstore@proton.me.
În cazul cadourilor, dacă articolul pe care doriți să îl returnați a fost trimis direct la dumneavoastră, veți primi un credit cadou egal cu valoarea returului. Din nou,
numai după ce am primit articolul, vă vom trimite prin e-mail un bon cadou.
În cazul în care articolul nu a fost identificat ca fiind un cadou în momentul achiziției sau dacă cel care a oferit cadoul a preferat să primească mai întâi articolul și să vi-l dea vouă mai târziu, vom trimite o rambursare cumpărătorului cadoului, iar acesta va ști că ați returnat articolul.
Pentru retururi, veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport. Aceste costuri de expediere nu sunt rambursabile, iar dacă primiți o rambursare, costurile de expediere pentru retur vor fi deduse din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru a primi produsul schimbat poate varia, bineînțeles.
Dacă expediați un articol în valoare de 30 de lire sterline sau mai mult, luați în considerare utilizarea unui serviciu de livrare care vă permite să urmăriți expedierea sau să asigurați livrarea. Nu putem garanta că vom primi articolul pe care îl returnați.